Кошик
53 відгуків
Мінімальна сума замовлення - 1500 грняк купити
+380 (68) 278-83-11
+380 (63) 774-71-30
+380 (50) 217-73-55
Інновації та рішення для Вашого бізнесу працюємо з ПДВ
Подшипник 12307 (NF307), фото 2
Подшипник 12307 (NF307), фото 2
Подшипник 12307 (NF307), фото 2
Подшипник 12307 (NF307), фото 3
Опис
Характеристики
Інформація для замовлення

Однорядні

Підшипники роликові радіальні з короткими циліндричними роликами без бортів на зовнішньому кільці

(серія 21ххх, 22хх, 23ххх, 24ххх, 26ххх, 1002хх)

ISO: N series

 

Підшипники роликові радіальні з короткими циліндричними роликами з одним бортовим зовнішнім кільцем

(серія 122хх, 123хх, 126хх)

ISO: NF series

 

Підшипники роликові радіальні з короткими циліндричними роликами без бортів на внутрішньому кільці

(серія 321хх, 322х, 323ххх, 324хх, 325хх, 326хх та ін)

ISO: NUseries

 

Підшипники роликові радіальні з короткими циліндричними роликами з однобортовим внутрішнім кільцем

(серія 421ххх, 422хх, 423ххх, 424хх, 425хх, 426хх та ін)

ISO: NJseries

 

Підшипники роликові радіальні з короткими циліндричними роликами з однобортовим внутрішнім кільцем і з плоским упорним кільцем

(серія 921хх, 922хх, 923хх, 924хх, 925хх, 926хх та ін)

ISO: NUPseries

 

Підшипники роликові радіальні з короткими циліндричними роликами без внутрішнього кільця

(серія 2921хх, 2922хх, 2923хх,... 2925хх, 2926хх та ін)

ISO: RNUseries

 

Підшипники роликові радіальні з короткими циліндричними роликами без зовнішнього кільця

(серія 2921хх, 2922хх, 2923хх,... 2925хх, 2926хх та ін)

ISO: RNseries

 

Підшипники роликові радіальні з короткими циліндричними роликами з без бортовим внутрішнім кільцем і фасонним упорним кільцем

(серія 521хх, 522хх, 523ххх, 524xx, 525ххх, 526хх)

ISO: NU series + HJ

 

Підшипники роликові радіальні з короткими циліндричними роликами з одним бортовим внутрішнім кільцем і фасонним упорним кільцем

(серія 621хх, 622хх, 623ххх, 624xx, 625хх, 626хх)

ISO: NJ series + HJ

 

Дворядні

Підшипники роликові радіальні дворядні з короткими циліндричними роликами з конічним отвором внутрішнього кільця з бортами на внутрішньому кільці

(серія 31821хх)

ISO: NN xxxx K series

 

Підшипники роликові радіальні дворядні з короткими циліндричними роликами з циліндричним отвором внутрішнього кільця з бортами на внутрішньому кільці

(серія 32821хх)

ISO: NN xxxx series

 

Підшипники роликові радіальні дворядні з короткими циліндричними роликами з конічним отвором внутрішнього кільця з бортами на зовнішньому кільці

(серія 41629хх)

ISO: NNU 49xx K series

 

Підшипники роликові радіальні дворядні з короткими циліндричними роликами з циліндричним отвором внутрішнього кільця з бортами на зовнішньому кільці

(серія 42629хх)

ISO: NNU 49xx series

 

Чотирирядні 

Підшипники роликові радіальні багаторядні з короткими циліндричними роликами без бортів на внутрішньому кільці з плоскими упорними кільцями на зовнішньому кільці

(серія 41629хх)

ISO: NNU 49xx K series

 

 

 

 

d — номінальний діаметр отвору внутрішнього кільця;

D — номінальний діаметр зовнішньої циліндричної поверхні зовнішнього кільця;

B — номінальна ширина підшипника;

r — номінальна координата монтажної фаски.

Циліндричні роликові підшипники призначені для сприйняття радіальних навантажень. Вони мають набагато більшу радіальну вантажопідіймальність, порівнюючи з вантажопідіймальністю радіальних кулькопідшипників рівних габаритних розмірів, але за швидкісними характеристиками дещо їм поступаються. Підшипники з циліндричними роликами дуже чутливі до перекосів внутрішніх кілець щодо зовнішніх, оскільки під час перекосів виникає концентрація напружень біля країв ролика. Для зниження цієї напруги виготовляють підшипники спеціальних модифікацій.

Однорядні підшипники основного типу мають такі конструктивні різновиди:

без бортів на зовнішньому кільці;

з одним бортом на зовнішньому кільці;

без бортів на внутрішньому кільці;

з одним бортом на внутрішньому кільці;

без бортовим внутрішнім кільцем і фасонним упорним кільцем;

з одним бортом на внутрішньому кільці та фасонним упорним кільцем;

з одним бортом на внутрішньому кільці та плоским упорним кільцем.

Є циліндричні роликові підшипники в посиленому виконанні. У цих підшипників комплекти роликів розраховані та сконструйовані так, щоб була забезпечена максимальна вантажопідіймальність.


Сепаратори

 У однорядних підшипників із короткими циліндричними роликами сепаратори штамповані або масивні. Матеріал масивних сепараторів — сталь, латунь, бронза, алюмінієві сплави. Центруються масивні сепаратори зазвичай двома бортовими кільцями.

Зазор підшипника

Однорядні циліндричні роликові підшипники стандартного виконання мають нормальний радіальний проміжок. Також є підшипники з додатковим позначенням С3 (радіальний проміжок більше, ніж нормальний) або С4 (радіальний проміжок більший, ніж С3).

Самовстановлення

Модифікований лінійний контакт між роликами та доріжками кочення циліндричних роликопідшипників перешкоджає виникненню крайичного напруження та допускає самовстановлення.

Однорядні циліндричні роликопідшипники роз'ємні. Це полегшує монтаж і демонтаж; обидва кільця підшипників можуть встановлюватися з натягом. Модифікований лінійний контакт між роликами та доріжками кочення перешкоджає виникненню крайичного напруження.

 

Позначення циліндричних підшипників

                                                  

ТИП

ГОСТ позначення

Євро позначення

без бортів на зовнішньому кільці

2002800

N2800

2100

N1000

2200

N200

2500

N2200

2300

N300

2600

N2300

з одним бортом на зовнішньому кільці

12500

NF2200

12300

NF300

без бортів на внутрішньому кільці

1032800

NF1800

1032900

NU1900

2032100

NU2000

32100

NU1000

32200

NU200

32500

NU2200

32300

NU300

32600

NU2300

32400

NU400

з одним бортом на внутрішньому кільці

42100

NJ1000

42200

NJ200

42500

NJ2200

42300

NJ300

42600

NJ2300

42400

NJ400

з без бортовим внутрішнім кільцем і фасонним упорним кільцем

52300

NU300+HJ300

52600

NU2300+HJ2300

з одно бортовим внутрішнім кільцем і фасонним упорним кільцем

62500

NJ2200+HJ2200

62300

NJ300+HJ300

62600

NJ2300+HJ2300

62400

NJ400+HJ400

з одно бортовим внутрішнім кільцем і плоским упорним кільцем

1092900

NUP1900

92100

NUP1000

92200

NUP200

92500

NUP2200

92300

NUP300

92600

NUP2300

92400

NUP400

з конічним отвором:

 

 

- з бортами на внутрішньому кільці

3182100

NN3000K

- з бортами на зовнішньому кільці

4162900

NNU4900BK

4162800

NNU4800K

з циліндричним отвором:

 

 

- з бортами на внутрішньому кільці;

3282100

NN3000

- з бортами на зовнішньому кільці

4262800

NNU4800

4262900

NNU4900

 

 

Однорядні циліндричні роликові підшипники із сепаратором

Ролики однорядного циліндричного роликового підшипника завжди рухаються в межах напрямних бортів, виготовлених на одному з кілець. Конструкція бортів і самих роликів сприяє їх змащуванню, знижує тертя, а отже, і нагрівання підшипника. Циліндричні роликові підшипники мають роз'ємну конструкцію: кільце з бортами, обладнане комплектом роликів, може бути відокремлене від іншого кільця. Це полегшує їх монтаж і демонтаж, особливо коли потрібно забезпечити посадку з натягом.

Однорядні циліндричні роликові підшипники мають високу радіальну вантажність і високу граничну частоту обертання. Вони виробляються в декількох варіантах виготовлення, які відрізняються, головно, конфігурацією бортів:

·        NU — зовнішнє кільце підшипника має два борти, а внутрішнє кільце бортів не має. Осьове зміщення вала щодо корпусу в підшипнику компенсується в обох напрямках завдяки внутрішньому зміщенню кілець. Тому підшипник використовується в опорах, що плавають. З технологічних причин і для полегшення монтажу підшипників борту зовнішнього кільця великогабаритних підшипників серії NU можуть бути знімними у формі вільних фланцевих кілець.

·        NJ — внутрішнє кільце має два борти, зовнішнє — без бортів. Підшипник може компенсувати осьове зміщення вала щодо корпусу в обох напрямках завдяки внутрішньому зміщенню кілець. Тому підшипник використовується в опорах, що плавають.

·        NUP — зовнішнє кільце має два борти, зовнішнє — один борт. Тому підшипник здатний фіксувати вал в одному напрямку.

·        N- зовнішнє кільце має два борти, внутрішній — один борт і одне вільне фланцеве кільце. Підшипник можна використовувати як фіксувальний, оскільки він може фіксувати вал у осьовому напрямку в обидві сторони.

Номенклатура виробництва SKF також містить асортимент циліндричних роликових підшипників типу NU без внутрішнього кільця. Такі підшипники як доріжки кочення використовують загартовану та відшліфовану поверхню вала та корпусу підшипника. Для забезпечення більшої міцності та жорсткості підшипникового вузла може використовуватися вал більшого діаметра.

Підважувальна кількість циліндричних роликових підшипників має циліндричний отвір. Однак деякі типорозміри можуть постачатися з конічним внутрішнім отвором. Підшипники з конічним внутрішнім отвором мають збільшений проміжок.

Деякі однорядні роликові підшипники виготовляються з канавкою під стопорне кільце на зовнішньому кільці. Можливість осьової фіксації підшипника за допомогою стопорного кільця дає змогу сильно спростити конструкцію вузла та зробити його компактним.

У разі, коли важлива простота монтажу та демонтажу, необхідно забезпечити посадку із проміжком у корпусі підшипника. Щоб зовнішнє кільце підшипника не проверталося, деякі підшипники випускаються з одним або двома (під кутом 180 градусів) фіксувальними пазами.

Розміри однорядних циліндричних роликових підшипників відповідають нормальному класу точності, а точність обертання — підвищеному (6) класу точності.

Однорядні циліндричні роликові підшипники виготовляються з нормальним внутрішнім проміжку. Більшість типорозмірів можуть також постачатися з внутрішнім проміжком С3, а деякі з проміжками С4 і С2.

Здатність однорядних циліндричних роликових підшипників компенсувати кутовий перекос внутрішнього кільця відносно зовнішнього обмежена 3-4 кутовими хвилинами за умови, що положення валу та корпусу залишається низьким. Великі перекоси призводять до швидкого виходу з ладу підшипників. У випадках, коли підшипники використовуються для осьової фіксації вала, максимально допустимі величини перекосу мають бути зменшені, оскільки нерівномірне навантаження може призвести до зносу напрямних бортів.

 

Циліндричні роликові підшипники з бортовими кільцями здатні до певного ступеня компенсувати осьове зміщення вала

Сепаратори, що застосовуються в однорядних циліндричних роликових підшипниках:

·        литий сепаратор зі скло наповненого поліаміду з центруванням за роликами

·        штампований сталевий сепаратор із центруванням за роликами

·        суцільний латунний сепаратор віконного типу з центруванням за зовнішнім або внутрішнім кільцем

·        збірний механічно оброблений латунний сепаратор із центруванням за роликами

Багато типорозмірів можуть постачатися з різними сепараторами, залежно від умов експлуатації.

Для надійної роботи однорядні циліндричні роликові підшипники, як і всі кулькові та роликові підшипники, мають бути навантажені заданим мінімальним навантаженням.

 

Дворядні циліндричні роликові підшипники із сепаратором

Дворядні циліндричні роликові підшипники мають оптимальну висоту перерізу, велику вантажність і жорсткість. Їх зазвичай використовують у верстатах, прокатних станах, каландрах для пластмас, млинах і великогабаритних редукторах.

Дворядні циліндричні роликові підшипники трьох типів:

·        NNU — зовнішнє кільце з трьома бортами. Ролики утримуються механічно обробленим латунним сепаратором із шаховим розташуванням гнізд. Підшипник може мати або не мати кільцеве канаку та отвори для змащування на зовнішньому кільці.

·        NN — зовнішнє кільце з трьома бортами. Ролики утримуються латунним сепаратором із шаховим розташуванням гнізд. Кільцева канавка та змащувальні отвори на зовнішньому кільці

·        NNUP — зовнішнє кільце з трьома бортами. Внутрішнє кільце з одним бортом і одним вільним флансовим кільцем. Ролики утримуються механічно обробленим латунним сепаратором із шаховим розташуванням гнізд. Кільцева канавка та змащувальні отвори на зовнішньому кільці.

Дворядні циліндричні роликові підшипники типів NNU, NN і NNUP загалом вирізняються конфігурацією бортів, але також можуть мати невеликі відмінності в конструкції, викликані вимогами технології, експлуатації або обслуговування, наприклад, мати широке внутрішнє кільце або вільне фланцеве кільце на зовнішньому кільці.

Циліндричні роликові підшипники із сепаратором розбірні, тобто кільце з бортами разом із роликами та сепаратором, може бути змонтоване окремо від іншого кільця. Це спрощує їхній монтаж, контроль і обслуговування підшипника.

Дворядні циліндричні роликові підшипники виготовляються як із циліндричним, так і з конічним отвором. Підшипники типу NN, зазвичай, мають конічний отвір. Під час монтажу підшипника з конічним отвором можна контролювати залишковий радіальний проміжок або попередній натяг.

Дворядні циліндричні роликові підшипники, за винятком типу NNUP, допускають певне осьове зміщення вала щодо корпусу завдяки переміщення кілець усередині підшипника.

Для тих випадків, коли підшипник встановлюється на вал або ланцюгу ролика по ковзній посадці SKF пропонує дворядні роликові підшипники спеціальної конструкції. Цей підшипник має спіральну канавку на отворі та/або канавки для змащування на торцях кілець, що дає змогу усунути вади ковзної посадки підшипника — провертання внутрішнього кільця на валу та пошкодження підшипника та місця посадки. Підшипник такого типу вимагає гарного змащування поверхонь, що з'єднуються.

Стандартні дворядні циліндричні роликові підшипники серій NN (серія 30) і NNU (серія 49) зазвичай виготовляються з високою точністю SP. Деякі з цих підшипників можуть бути виготовлені за вищим класом точності UP. Інші стандартні підшипники виробляються, крім виготовлених за спеціальним замовленням, за нормальним допуском.

Дворядні циліндричні роликові підшипники випускаються зі стандартним радіальним внутрішнім проміжку, деякі типорозміри випускають із проміжком, збільшеним внутрішнім проміжком (С3).

Дворядні циліндричні роликові підшипники здатні компенсувати дуже невеликий перекіс внутрішнього кільця щодо зовнішнього.

Дворядні циліндричні роликові підшипники SKF, залежно від серії та розміру, комплектуються сепараторами таких типів:

·        двома сепараторами зі скла, наповненого поліамідом

·        двома сталевими сепараторами з осями

·        двома латунними сепараторами віконного типу

·        одним подвійним механічно обробленим латунним сепаратором із шаховим розташуванням гнізд

·        одним подвійним латунним сепаратором віконного типу

·        одним дворядним механічно обробленим латунним сепаратором

·        одним дворядним сталевим сепаратором із осями

Для надійної роботи дворядні циліндричні роликові підшипники, як і всі кулькові та роликові підшипники, мають бути навантажені заданим мінімальним навантаженням.

 

Багаторядні циліндричні роликові підшипники із сепаратором

Чотирирядні та шестирядні циліндричні роликові підшипники використовуються виключно для опор валків прокатних станів, каландрів і пресів. Трені в них невеликому та порівнянному з тертям інших роликових підшипників. Багаторядні роликові підшипники особливо придатні для застосування у високошвидкісних клітках прокатних станів, де підшипники монтуються на шийки валків із натягом. Мала висота перерізу підшипників дає змогу використовувати валки прокатного стану з порівняно великим діаметром шийки. Оскільки підшипники комплектуються великою кількістю роликів, їхня вантажність винятково висока.

Багаторядні циліндричні роликові підшипники здатні сприймати тільки радіальні навантаження. Тому вони встановлюються спільно з радіально-упірними кулькопідшипниками або з конічними роликопідшипниками, які сприймають осьові навантаження.

Чотирирядні та шестирядні циліндричні роликові підшипники розбірні, тобто кільце з бортами та комплект роликів із сепаратором можуть встановлюватися незалежно від вільного кільця, тобто всі компоненти підшипника можуть монтуватися незалежно. Це неабияк спрощує монтаж, контроль і обслуговування підшипника. Багаторядні роликові підшипники здатні компенсувати деяке осьове зміщення вала щодо корпусу всередині підшипника.

Чотирирядні циліндричні роликові підшипники мають циліндричний отвір. Підшипники деяких розмірів можуть мати також конічний отвір. Підшипники з конічним отвором у процесі монтажу можуть бути відрегульовані для досягнення необхідного проміжку або попереднього натягу.

Чотирирядні циліндричні роликові підшипники виготовляються за класом допусків P6 на розміри та за класом допусків P5 на точність обертання.

Чотирирядні циліндричні роликові підшипники стандартно виробляються зі збільшеним радіальним внутрішнім проміжком C3 або C4. Шестирядні циліндричні роликові підшипники виготовляються з радіальним проміжком, який визначається на замовлення покупця.

Багаторядні циліндричні роликові підшипники, залежно від серії та розміру, комплектуються сепараторами таких типів:

·        двома або трьома подвійними механічно обробленими латунними сепараторами з шаховим розташуванням гнізд

·        двома подвійними латунними сепараторами віконного типу

·        чотирма латунними сепараторами віконного типу

·        чотирма сталевими сепараторами з осями

·        чотирма подвійними механічно обробленими латунними сепараторами з шаховим розташуванням гнізд

 

Однорядні без сепараторні циліндричні роликові підшипники

Без сепараторні циліндричні роликові підшипники з максимальною кількістю циліндричних роликів мають максимальне число роликів і тому здатні сприймати дуже великі радіальні навантаження. Однак вони не можуть працювати за високих частот обертання, як підшипники із сепараторами.

Стандартна номенклатура містить:

·        NCF мають два борти на внутрішньому кільці й один борт на зовнішньому кільці, завдяки чому здатні витримувати односторонні осьові навантаження та фіксувати положення вала в одному напрямку. Деталі підшипника утримуються за допомогою стопорного кільця, розташованого на без бортової сторони зовнішнього кільця.

·        NJG мають два борти на зовнішньому кільці й один на внутрішньому, завдяки чому здатні витримувати односторонні осьові навантаження та фіксувати положення вала в одному напрямку. Вони мають самовтримуваний набір роликів. Внутрішнє кільце можна знімати без вживання додаткових запобіжних заходів. Монтаж і демонтаж спрощується.

Без сепараторні циліндричні роликові підшипники виробляються за нормальним класом точності.

Однорядні без сепараторні циліндричні роликові підшипники постачаються з нормальним радіальним внутрішнім проміжком. Більшість типорозмірів є зі збільшеним радіальним проміжком (С3).

Здатність компенсувати перекос внутрішнього кільця щодо зовнішнього кільця без сепараторних циліндричних роликових підшипників обмежена кількома кутовими хвилинами (3-4).

Для надійної роботи без сепараторні циліндричні роликові підшипники мають бути навантажені мінімальним навантаженням. Інакше ролики підшипники можуть прослизати.

 

Дворядні без сепараторні циліндричні роликові підшипники

Дворядні без сепараторні циліндричні роликові підшипники мають максимальну кількість роликів і тому придатні для несення великих радіальних навантажень. Однак швидкість обертання цього типу підшипників обмежена.

SKF виробляє дворядні без сепараторні циліндричні роликові підшипники в чотирьох виготовленнях:

·        NNCL — мають внутрішнє кільце з трьома бортами та зовнішнє кільце без бортів. Стопорне кільце, встановлене в канавку зовнішнього кільця між рядами роликів, утримує всі деталі підшипника разом. Підшипник може компенсувати осьове зміщення вала щодо корпусу в обох напрямках завдяки внутрішньому зміщенню кілець. Тому підшипник можна використовувати в опорах, що плавають.         

·        NNCF — мають три борти на внутрішньому кільці й один борт на зовнішньому кільці, які дають змогу підшипнику забезпечувати односторонню осьову фіксацію вала. Стопорне кільце, розташоване на без бортової сторони зовнішнього кільця, утримує всі деталі підшипника разом.

·        NNC — мають таке саме внутрішнє кільце, як і підшипники типів NNCL і NNCF. Зовнішнє кільце — роз'ємне. Обидві частини кільця утримуються фіксувальними елементами, які на мають навантажуватися осьовим навантаженням. Обидві частини кільця ідентичні й мають один борт, що дає змогу підшипнику здійснювати двобічну осьову фіксацію вала.

·        NNF — у всіх варіантах виготовлення мають ущільнення з обох боків і заповнені пластичним мастилом. Рознімне внутрішнє кільце має три борти та утримується стопорним кільцем. Зовнішнє кільце має один центральний борт. Підшипник може бути використаний для двосторонньої осьової фіксації вала. Через велику відстань між рядами роликів підшипники можуть сприймати вигинальні моменти.

Дворядні без сепараторні циліндричні роликові підшипники стандартно виготовляються з нормальним допуском.

Дворядні без сепараторні циліндричні роликові підшипники стандартно виробляються з нормальним радіальним внутрішнім проміжком. Підшипники зі збільшеним радіальним внутрішнім проміжком C3 або зменшеним проміжком C2 постачаються під замовлення.

Будь-який кутовий перекіс зовнішнього кільця дворядного без сепараторного циліндричного підшипника порівняно внутрішнього створює миттєві навантаження на підшипник. Результатом збільшення навантажень на підшипник є скорочення його ресурсу.

Для надійної роботи однорядні без сепараторні циліндричні роликові підшипники, як і всі кулькові та роликові підшипники, мають бути навантажені заданим мінімальним навантаженням.

 

Багаторядні без сепараторні циліндричні роликові підшипники

Багаторядні без сепараторні циліндричні роликові підшипники застосовуються в опорах станів холодної прокатки, де на ролики діють великі сили, але швидкості обмежені. Вони також застосовуються в правильних пресах, ножицях і екструдерах. Для забезпечення ефективного змащування всі багаторядні без сепараторні циліндричні роликові підшипники мають отвори для змащування або кільцеве канавка та отвори для змащування на зовнішньому кільці.

SKF виробляє три типи багаторядних без сепараторних циліндричних роликових підшипників: NNU, NNB, NNC. Тип NNU є основним типом багаторядних циліндричних роликових підшипників.

·        NNU — має два вільні фланцеві кільця на зовнішньому кільці, внутрішнє кільце без бортів і чотири або вісім рядів роликів. Підшипник розбірний і допускає деяке двостороннє осьове переміщення вала щодо корпусу завдяки внутрішньому зміщенню кілець.

·        NNB — має внутрішнє кільце з чотирма або шістьма бортами та зовнішнє кільце без бортів. Стопорні кільця з обох боків доріжки кочення зовнішнього кільця утримують усі деталі підшипника разом. Деяке невелике двобічне осьове переміщення вала щодо корпусу може відбуватися завдяки внутрішньому зміщенню кілець підшипників.

·        NNC — має від чотирьох до шести бортів на внутрішньому кільці й одне вільне фланцове кільце, приєднане до зовнішнього кільця та утримує всі деталі підшипника разом. Підшипник здатний здійснювати двосторонню осьову фіксацію вала.

Багаторядні без сепараторні циліндричні роликові підшипники стандартно виробляються за нормальними допусками.

Більшість багаторядних без сепараторних циліндричних роликових підшипників виробляються зі збільшеним радіальним внутрішнім проміжком C3.

Для надійної роботи багаторядні без сепараторні циліндричні роликові підшипники, як і всі кулькові та роликові підшипники, мають бути навантажені заданим мінімальним навантаженням.

 

 

Параметри
Внутрішній діаметр мм35
Зовнішній діаметр мм80
Ширина мм21
Маса, кг0,497
  • Ціна: Ціну уточнюйте
  • Під замовлення
  • Тільки оптом
clockВідправка з 11 квітня 2024

Подшипник 12307 (NF307)

Ціну уточнюйте

Мінімальна сума замовлення на сайті — 1500 грн

Замовлення тільки за телефоном

  • +380 (68) 278-83-11
    Kyivstar
  • +380 (63) 774-71-30
    Lifecell
  • +380 (50) 217-73-55
    Vodafone
  • +380 (68) 278-83-11
    VIBER
Законом не передбачено повернення та обмін даного товару належної якості
Подшипник 12307 (NF307)Подшипник 12307 (NF307)
Під замовлення
Ціну уточнюйте

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner